سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایمرد ، خواهنده را همچون پر است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :12569
تعداد کل یاداشته ها : 6
103/1/10
5:5 ع

 قتل وحشتناک در خیابان! + عکس

قتل وحشتناک در خیابان
  کسانی که حوالی ظهر دوشنبه گذشته برای بنزین زدن به پمپ بنزین خیابان پاسداران رفته بودند شاهد کشته شدن زنی توسط شوهرش بودند.اعتماد نوشت: براساس این گزارش، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده اظهار داشت: «حوالی ظهر روز 24 مرداد ماه جاری مرد میانسالی با ضربات چاقو همسر خود را مجروح کرد و پس از آن نیز دست به خودزنی زد».

  www.taknaz.ir

 «با وجود حضور عوامل اورژانس در محل حادثه و انتقال هر دو مجروح به بیمارستان و با وجود اقدامات تیم پزشکی مریم، همسر این مرد، در اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داد.»

با اعلام خبر قتل «مریم» توسط شوهرش قاسم، پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، عوامل اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی رسولی بازپرس شعبه پنجم ویژه قتل دادسرای امورجنایی تهران در محل حادثه حضور یافتند و پرونده جهت تحقیقات تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

بنابه گزارش های به دست آمده همگی شاهدان با بیان اظهاراتی مشابه عنوان کردند که در روز حادثه ناگهان صدای جیغ زنی را شنیدند و به محض حضور در محل بدن خون‌آلود زنی که روی زمین افتاده بود را دیدند که در کنار او مرد میانسالی که چاقویی در دست داشت و از ناحیه شکم دچار خونریزی شده بود، افتاده بود.

بنابه اظهارات شاهدان عینی این مرد در حالی که نقش بر زمین شده بود دایما فریاد می‌زد که همسرش مریم را کشته است.

براساس اطلاعات به دست آمده از شاهدان صحنه جنایت و قطعی اعلام شدن ارتکاب جنایت از سوی قاسم که همسرش مریم را به قتل رسانده است قرار بازداشت موقت این مرد از سوی مقام قضایی صادر شد.

گفتنی است با تکمیل اقدامات درمانی متهم جهت انجام تحقیقات درباره انگیزه ارتکاب جنایت به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل خواهد شد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ خدایا تو رو بحق امام رضا کمکمون کن
+ امامرضا(ع)میفرماید:- بهترین و ارزنده ترین خصلت ها : انجام کارهای نیک، فریاد رسی بیچارگان و بر آوردن آرزوی آرزومندان است. 2- از بخششی که زیان آن برای تو بیش از سودی است که به برادرانت میرسد خودداری کن. 3- ایمان عبارت است از : اقرار به زبان ،‌شناخت با قلب و عمل نمودن با اعضاء و جوارح 4- بالاترین درجه عقل خودشناسی است 5- آن کس که برای رضای الله کسی را به برادری گزیند خانه ای را در بهشت بدست آورد